Erinevus lehekülje "Tehnoloogia: Kodundus" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
 
(ei näidata sama kasutaja 3 vahepealset redaktsiooni)
3. rida: 3. rida:
 
|seotudAinevaldkond=Tehnoloogia
 
|seotudAinevaldkond=Tehnoloogia
 
|seotudOppeaine=Kodundus
 
|seotudOppeaine=Kodundus
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
+
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|kooliaste=III kooliaste
|seotudTeema=Toidu valmistamine (EstCORE:30245)
+
|klass=7.,8., 9. klass
|seotudOpivaljund=analüüsib kuumtöötlemisviiside erinevusi ja sarnasusi Venni diagrammi järgi; oskab valmistada retsepti järgi liha- ja kalatoitude juurde sobivaid kastmeid ning kasutada liha- ja kalasaadusi vormi- ja vokiroogades; suudab valmistada erinevaid kuumtöödeldud toite; oskab eristada lihakehade erinevaid jaotustükke; teeb katsed pärmiga, küpsetuspulbriga, soodaga; järeldab, mis tingimusi erinevad kergitusained vajavad; osaleb arutelus maitseainete kasutamisest; tutvub erinevate maitseainete omadustega (nuusutab, maitseb); teeb arutelu põhjal järelduse, mis taime osa see on (leht, vars, õis, juur) ning kus ja kuidas ta seda kasutab; tunneb mängu käigus ära maitseaine ning leiab selle bingoruudustikust; eristab maitseaineid ja teab põhiliste maitseainete kasutamise võimalusi.
+
|seotudTeema=Kodu ja korrashoid (EstCORE:30243)
|pohimoiste=makrotoitained, mikrotoitained, toiteväärtus, toidupüramiid, valgud, toidurasv, süsivesik, vitamiin, mineraalaine, pH-tase, pakendiinfo, mõõtühikud, menüü, allergia, toidutalumatus, taimetoitlus, dieet, toitumishäire, kuumtöötlemine, külmtöötlemine, kalkuleerimine, eelarve, brutopalk, netopalk, reklaam, säästlik majandamine, retsept, kergitamine, lauakombed, sisekujundus, kodumasinad, puhastusvahendid, konserveerimine
+
|seotudOpivaljund=osaleb aktiivselt arutelus kodu korrashoiu vajalikkusest; valmistab fantaasiakodu maketi ning põhjendab valitud sisekujundusstiili kasutamist; kirjeldab inimesi, kes selles elada võiksid; kavandab kodu valguslahenduse, stiili, värvuse, funktsionaalsuse ning toataimede valiku sisekujunduse ja elustiili põhjal; analüüsib fantaasiakodus elavate inimeste vahelisi suhteid; koostab paaristööna lihtsa kasutusjuhendi kodumasina ohutuks käsitsemiseks; osaleb arutelus puhastusvahendite kasutusvõimaluste ja ohutu kasutamise üle; teab, mis kriteeriumide alusel valida erinevate materjalide puhul sobivaid puhastusvahendeid; täidab töölehe ülesanded, valib toote ja töövahendi; annab klassile ülevaate poes olevatest töövahenditest ning puhastusainetest; jagab soovitusi puhastusaine ja töövahendi valikuks; suudab selgitada (nt kaupluses müüjale), mis otstarbelist puhastusvahendit vaja on; oskab puhastusaine järgi valida töövahendi, valiku põhimõtete aluseks võib olla hind, kaubamärk, pH-tase, ökotoode, kogus, pakend, ergonoomilisus; oskab kodumasinaid ohutult käsitseda.
 +
|pohimoiste=sisekujundus, makett, funktionaalsus, toataimed, puhastusvahendid, pH-tase, ökotoode, ergonoomilisus
 
}}
 
}}

Viimane redaktsioon: 22. november 2020, kell 15:59


Tehnoloogia: Kodundus
Nimetus Tehnoloogia: Kodundus
Maht
Ainevaldkond Tehnoloogia
Õppeaine Kodundus
Haridusaste PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
Kooliaste III kooliaste
Klass 7.8.9. klass
Seotud teemad Kodu ja korrashoid (EstCORE:30243)

Õppeprotsess Tehnoloogia: Kodundus

Eesmärgid

{{{eesmark}}}

Põhimõisted

  1. sisekujundus
  2. makett
  3. funktionaalsus
  4. toataimed
  5. puhastusvahendid
  6. pH-tase
  7. ökotoode
  8. ergonoomilisus

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Kodu ja korrashoid (EstCORE:30243)

Õpiväljundid

  1. osaleb aktiivselt arutelus kodu korrashoiu vajalikkusest
  2. valmistab fantaasiakodu maketi ning põhjendab valitud sisekujundusstiili kasutamist
  3. kirjeldab inimesi, kes selles elada võiksid
  4. kavandab kodu valguslahenduse, stiili, värvuse, funktsionaalsuse ning toataimede valiku sisekujunduse ja elustiili põhjal
  5. analüüsib fantaasiakodus elavate inimeste vahelisi suhteid
  6. koostab paaristööna lihtsa kasutusjuhendi kodumasina ohutuks käsitsemiseks
  7. osaleb arutelus puhastusvahendite kasutusvõimaluste ja ohutu kasutamise üle
  8. teab, mis kriteeriumide alusel valida erinevate materjalide puhul sobivaid puhastusvahendeid
  9. täidab töölehe ülesanded, valib toote ja töövahendi
  10. annab klassile ülevaate poes olevatest töövahenditest ning puhastusainetest
  11. jagab soovitusi puhastusaine ja töövahendi valikuks
  12. suudab selgitada (nt kaupluses müüjale), mis otstarbelist puhastusvahendit vaja on
  13. oskab puhastusaine järgi valida töövahendi, valiku põhimõtete aluseks võib olla hind, kaubamärk, pH-tase, ökotoode, kogus, pakend, ergonoomilisus
  14. oskab kodumasinaid ohutult käsitseda.

Õppematerjal

Selle teemaga (Kodu ja korrashoid (EstCORE:30243)) on seotud järgnev õppematerjal:

 AinevaldkondÕppeaineKooliaste
Kodundusmaailm (E-koolikott:materjal:985)TehnoloogiaKodundusI kooliaste
II kooliaste
III kooliaste

Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

{{{oppesisu}}}


... more about "Tehnoloogia: Kodundus"
7. +, 8. +  ja 9. klass +
III kooliaste +
sisekujundus +, makett +, funktionaalsus +, toataimed +, puhastusvahendid +, pH-tase +, ökotoode +  ja ergonoomilisus +
Tehnoloogia: Kodundus +