Erinevus lehekülje "Tehnoloogia: Kodundus" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
(ei näidata 2 kasutaja 8 vahepealset redaktsiooni) | |||
1. rida: | 1. rida: | ||
{{Oppeprotsess | {{Oppeprotsess | ||
− | |nimetus=Tehnoloogia: | + | |nimetus=Tehnoloogia: Kodundus |
|seotudAinevaldkond=Tehnoloogia | |seotudAinevaldkond=Tehnoloogia | ||
− | |seotudOppeaine= | + | |seotudOppeaine=Kodundus |
|seotudHaridusaste=Põhiharidus | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | ||
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
− | | | + | |klass=7.,8., 9. klass |
− | | | + | |seotudTeema=Kodu ja korrashoid (EstCORE:30243) |
− | + | |seotudOpivaljund=osaleb aktiivselt arutelus kodu korrashoiu vajalikkusest; valmistab fantaasiakodu maketi ning põhjendab valitud sisekujundusstiili kasutamist; kirjeldab inimesi, kes selles elada võiksid; kavandab kodu valguslahenduse, stiili, värvuse, funktsionaalsuse ning toataimede valiku sisekujunduse ja elustiili põhjal; analüüsib fantaasiakodus elavate inimeste vahelisi suhteid; koostab paaristööna lihtsa kasutusjuhendi kodumasina ohutuks käsitsemiseks; osaleb arutelus puhastusvahendite kasutusvõimaluste ja ohutu kasutamise üle; teab, mis kriteeriumide alusel valida erinevate materjalide puhul sobivaid puhastusvahendeid; täidab töölehe ülesanded, valib toote ja töövahendi; annab klassile ülevaate poes olevatest töövahenditest ning puhastusainetest; jagab soovitusi puhastusaine ja töövahendi valikuks; suudab selgitada (nt kaupluses müüjale), mis otstarbelist puhastusvahendit vaja on; oskab puhastusaine järgi valida töövahendi, valiku põhimõtete aluseks võib olla hind, kaubamärk, pH-tase, ökotoode, kogus, pakend, ergonoomilisus; oskab kodumasinaid ohutult käsitseda. | |
− | + | |pohimoiste=sisekujundus, makett, funktionaalsus, toataimed, puhastusvahendid, pH-tase, ökotoode, ergonoomilisus | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} |
Viimane redaktsioon: 22. november 2020, kell 15:59
Tehnoloogia: Kodundus | |
---|---|
Nimetus | Tehnoloogia: Kodundus |
Maht | |
Ainevaldkond | Tehnoloogia |
Õppeaine | Kodundus |
Haridusaste | PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process. |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 7.8.9. klass |
Seotud teemad | Kodu ja korrashoid (EstCORE:30243) |
Sisukord
Õppeprotsess Tehnoloogia: Kodundus
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- sisekujundus
- makett
- funktionaalsus
- toataimed
- puhastusvahendid
- pH-tase
- ökotoode
- ergonoomilisus
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- osaleb aktiivselt arutelus kodu korrashoiu vajalikkusest
- valmistab fantaasiakodu maketi ning põhjendab valitud sisekujundusstiili kasutamist
- kirjeldab inimesi, kes selles elada võiksid
- kavandab kodu valguslahenduse, stiili, värvuse, funktsionaalsuse ning toataimede valiku sisekujunduse ja elustiili põhjal
- analüüsib fantaasiakodus elavate inimeste vahelisi suhteid
- koostab paaristööna lihtsa kasutusjuhendi kodumasina ohutuks käsitsemiseks
- osaleb arutelus puhastusvahendite kasutusvõimaluste ja ohutu kasutamise üle
- teab, mis kriteeriumide alusel valida erinevate materjalide puhul sobivaid puhastusvahendeid
- täidab töölehe ülesanded, valib toote ja töövahendi
- annab klassile ülevaate poes olevatest töövahenditest ning puhastusainetest
- jagab soovitusi puhastusaine ja töövahendi valikuks
- suudab selgitada (nt kaupluses müüjale), mis otstarbelist puhastusvahendit vaja on
- oskab puhastusaine järgi valida töövahendi, valiku põhimõtete aluseks võib olla hind, kaubamärk, pH-tase, ökotoode, kogus, pakend, ergonoomilisus
- oskab kodumasinaid ohutult käsitseda.
Õppematerjal
Selle teemaga (Kodu ja korrashoid (EstCORE:30243)) on seotud järgnev õppematerjal:
Ainevaldkond | Õppeaine | Kooliaste | |
---|---|---|---|
Kodundusmaailm (E-koolikott:materjal:985) | Tehnoloogia | Kodundus | I kooliaste II kooliaste III kooliaste |
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
{{{oppesisu}}}
... more about "Tehnoloogia: Kodundus"
III kooliaste +
Osaleb aktiivselt arutelus kodu korrashoiu vajalikkusest +, Valmistab fantaasiakodu maketi ning põhjendab valitud sisekujundusstiili kasutamist +, Kirjeldab inimesi, kes selles elada võiksid +, Kavandab kodu valguslahenduse, stiili, värvuse, funktsionaalsuse ning toataimede valiku sisekujunduse ja elustiili põhjal +, Analüüsib fantaasiakodus elavate inimeste vahelisi suhteid +, Koostab paaristööna lihtsa kasutusjuhendi kodumasina ohutuks käsitsemiseks +, Osaleb arutelus puhastusvahendite kasutusvõimaluste ja ohutu kasutamise üle +, Teab, mis kriteeriumide alusel valida erinevate materjalide puhul sobivaid puhastusvahendeid +, Täidab töölehe ülesanded, valib toote ja töövahendi +, Annab klassile ülevaate poes olevatest töövahenditest ning puhastusainetest +, Jagab soovitusi puhastusaine ja töövahendi valikuks +, Suudab selgitada (nt kaupluses müüjale), mis otstarbelist puhastusvahendit vaja on +, Oskab puhastusaine järgi valida töövahendi, valiku põhimõtete aluseks võib olla hind, kaubamärk, pH-tase, ökotoode, kogus, pakend, ergonoomilisus + ja Oskab kodumasinaid ohutult käsitseda. +
Tehnoloogia: Kodundus +