Erinevus lehekülje "Muusika: omalooming" redaktsioonide vahel
PeepKungas (arutelu | kaastöö) |
PeepKungas (arutelu | kaastöö) |
||
6. rida: | 6. rida: | ||
|seotudHaridusaste=Põhiharidus | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | ||
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
− | |klass= | + | |klass= |
|seotudTeema=Muusikaline omalooming | |seotudTeema=Muusikaline omalooming | ||
|eesmark=1) julgustada ja toetada loomingulist eneseväljendust; | |eesmark=1) julgustada ja toetada loomingulist eneseväljendust; | ||
18. rida: | 18. rida: | ||
|oppevara=Muusikainstrumendid | |oppevara=Muusikainstrumendid | ||
|loiming=Kunst, kehaline kasvatus, eesti keel, võõrkeeled, | |loiming=Kunst, kehaline kasvatus, eesti keel, võõrkeeled, | ||
− | |pohimoiste=improvisatsioon, partituur, muusikaline vorm, ostinato, regivärss, rütm, tempo, dünaamika | + | |pohimoiste=improvisatsioon, partituur, muusikaline vorm, ostinato, regivärss, rütm, tempo, dünaamika |
|seotudOpivaljund=loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidel; loob kindlas vormis rütmilis-meloodilisi kaasmänge ja/või ostinato’sid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; loob tekste (regivärsse, laulusõnu jne); väljendab muusika karakterit ja meeleolu ning enda loomingulisi ideid liikumise kaudu | |seotudOpivaljund=loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidel; loob kindlas vormis rütmilis-meloodilisi kaasmänge ja/või ostinato’sid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; loob tekste (regivärsse, laulusõnu jne); väljendab muusika karakterit ja meeleolu ning enda loomingulisi ideid liikumise kaudu | ||
}} | }} |
Redaktsioon: 12. oktoober 2020, kell 06:36
Muusika: omalooming | |
---|---|
Nimetus | Muusika |
Maht | xxxx |
Ainevaldkond | Kunstid |
Õppeaine | Muusika |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | |
Seotud teemad | Muusikaline omalooming |
Sisukord
Õppeprotsess Muusika
Eesmärgid
1) julgustada ja toetada loomingulist eneseväljendust; 2) teadvustada ja süvendada õpilase isiklikku suhet muusikaga; 3) arendada õpilase loomingulisi võimeid ja potsentsiaali.
Põhimõisted
- improvisatsioon
- partituur
- muusikaline vorm
- ostinato
- regivärss
- rütm
- tempo
- dünaamika
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidel
- loob kindlas vormis rütmilis-meloodilisi kaasmänge ja/või ostinato’sid keha-, rütmi- ja plaatpillidel
- Loob tekste (regivärsse, laulusõnu jne)
- väljendab muusika karakterit ja meeleolu ning enda loomingulisi ideid liikumise kaudu
Õppematerjal
Selle teemaga (Muusikaline omalooming) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: Õppekirjandus, töövihikud, e-koolikott
Ülesanded ja harjutused
xxxxx
Metoodika
Carl Orffi ja J.J. Dalcroze`i pedagoogika, aktiivõppe meetodid (paaris- ja rühmatöö),
Eeldused
Muusikaline kirjaoskus (rütmid, absoluutne helisüsteem), elementaarsed pillmängu oskused (rütmi-, plaatpillid, kannel, valikuliselt - plokkflööt, ukulele, kitarr vm kooli valikul.
Õppevahendid
Muusikainstrumendid
Praktilised tööd
Improvisatsioonid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; rütmilis-meloodilised kaasmängud ja/või ostinatod keha-, rütmi- ja plaatpillidel; tekstide loomine (regivärss, laulusõnad jne); omaloomingu esitamine
Lõiming
Kunst, kehaline kasvatus, eesti keel, võõrkeeled,
Õppesisu
{{{oppesisu}}}