Erinevus lehekülje "Võõrkeeled: Mina ja teised" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
(Created page with "{{Oppeprotsess |nimetus=Mina ja teised |maht=18 |seotudAinevaldkond=Võõrkeeled |seotudOppeaine=A-võõrkeel |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=II kooliaste |kl...")
 
 
(ei näidata ühe teise kasutaja 3 vahepealset redaktsiooni)
8. rida: 8. rida:
 
|klass=4. klass
 
|klass=4. klass
 
|seotudTeema=Mina ja teised
 
|seotudTeema=Mina ja teised
|seotudOpivaljund=Õpilane: 1. oskab lühidalt kirjeldada omaenda ja kaaslase välimust; 2. oskab rääkida oma perest ja pereliikmete ühistest tegevustest
+
|eesmark=1) saab aru lihtsatest igapäevastest väljenditest ja lausetest, lühikestest vestlustest ja tekstidest;
 +
2) saab aru teksti mõttest ja olulisest teabest;
 +
3) oskab kirjutada õpitud sõnavara piires lühikirjeldusi ja -sõnumeid (nt sõnum sõbrale);
 +
4) oskab lühidalt kirjeldada oma lähiümbrust ja inimesi, igapäevaseid toiminguid;
 +
5) tuleb toime väga lihtsates igapäevastes suhtlusolukordades, suudab alustada lühivestlust (nt reageerib küsimustele ja korraldustele);
 +
6) on omandanud esmased teadmised selle maa, kus kõneldakse õpitavat keelt, ja oma kultuuri sarnasuste ja erinevuste kohta;
 +
7) rakendab õpetaja juhendamisel varem omandatud õpioskusi ja strateegiaid, oskab töötada iseseisvalt, paaris ja rühmas;
 +
8) oskab õpetaja abiga seada endale õpieesmärke ning hinnata oma saavutusi.
 +
|ulesanne=Rühmatöö: märksõna skeem.
 +
Pildi või foto kirjeldamine: paaristöö.
 +
Inimeste välimuse kirjeldamine: lugu
 +
„Bussipeatuses“.
 +
Kuulamisharjutus: sobiva välimuse
 +
otsimine töölehelt.
 +
Kollaaži valmistamine riietusesemetest,
 +
nende nimetustest.
 +
Mäng „Kellest on jutt?“ – välimuse
 +
kirjeldamine.
 +
Perepildi joonistamine ja selle esitlemine
 +
(üksi või rühmatööna).
 +
Etteütlus õpitud lausemudelitest.
 +
Igapäevategevuste piltsõnastik.
 +
Pildi ja lause sobitamine
 +
kuulamisel/lugemisel.
 +
Kuulamise järgi piltide järjestamine.
 +
Jah/ei kaartide kasutamine loetud/kuuldud
 +
väite kohta.
 +
Telefonimäng tegevuste kirjeldamise
 +
harjutamiseks.
 +
Igapäevaste situatsioonide ettemängimine
 +
ühistööna.
 +
Viisakusväljendite kogumine tahvlile,
 +
viisakusrepliikide sobitamisharjutus.
 +
Rollimängud grupis (nt lühivestlused, pere
 +
tutvustus). Lühinäidendid klassi ees.
 +
Viisakusväljendeid sisaldava laulu
 +
õppimine.
 +
Ristsõna lahendamine pere
 +
igapäevategevuste kohta.
 +
Sobiva sisu ja keeleraskusega
 +
filmi/multifilmi vaatamine ja selle põhjal nt
 +
rollimäng, piltide/lausete seostamine.
 +
|loiming=Kunstiõpetus: perepildi
 +
joonistamine, kollaaži
 +
valmistamine.
 +
Muusikaõpetus: viisakusväljendeid
 +
sisaldava laulu õppimine.
 +
|seotudOpivaljund=oskab lühidalt kirjeldada omaenda ja kaaslase välimust; oskab rääkida oma perest ja pereliikmete ühistest tegevustest; saab aru teemakohasest tekstist, arusaamist võib toetada pildimaterjal; teab lihtsaid viisakusväljendeid, oskab neid suhtlemisel kasutada
 
}}
 
}}

Viimane redaktsioon: 5. oktoober 2020, kell 15:00


Võõrkeeled: Mina ja teised
Nimetus Mina ja teised
Maht 18
Ainevaldkond Võõrkeeled
Õppeaine A-võõrkeel
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste II kooliaste
Klass 4. klass
Seotud teemad Mina ja teised

Õppeprotsess Mina ja teised

Eesmärgid

1) saab aru lihtsatest igapäevastest väljenditest ja lausetest, lühikestest vestlustest ja tekstidest; 2) saab aru teksti mõttest ja olulisest teabest; 3) oskab kirjutada õpitud sõnavara piires lühikirjeldusi ja -sõnumeid (nt sõnum sõbrale); 4) oskab lühidalt kirjeldada oma lähiümbrust ja inimesi, igapäevaseid toiminguid; 5) tuleb toime väga lihtsates igapäevastes suhtlusolukordades, suudab alustada lühivestlust (nt reageerib küsimustele ja korraldustele); 6) on omandanud esmased teadmised selle maa, kus kõneldakse õpitavat keelt, ja oma kultuuri sarnasuste ja erinevuste kohta; 7) rakendab õpetaja juhendamisel varem omandatud õpioskusi ja strateegiaid, oskab töötada iseseisvalt, paaris ja rühmas; 8) oskab õpetaja abiga seada endale õpieesmärke ning hinnata oma saavutusi.

Põhimõisted

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Mina ja teised

Õpiväljundid

  1. oskab lühidalt kirjeldada omaenda ja kaaslase välimust
  2. oskab rääkida oma perest ja pereliikmete ühistest tegevustest
  3. saab aru teemakohasest tekstist, arusaamist võib toetada pildimaterjal
  4. teab lihtsaid viisakusväljendeid, oskab neid suhtlemisel kasutada

Õppematerjal

Selle teemaga (Mina ja teised) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

Rühmatöö: märksõna skeem. Pildi või foto kirjeldamine: paaristöö. Inimeste välimuse kirjeldamine: lugu „Bussipeatuses“. Kuulamisharjutus: sobiva välimuse otsimine töölehelt. Kollaaži valmistamine riietusesemetest, nende nimetustest. Mäng „Kellest on jutt?“ – välimuse kirjeldamine. Perepildi joonistamine ja selle esitlemine (üksi või rühmatööna). Etteütlus õpitud lausemudelitest. Igapäevategevuste piltsõnastik. Pildi ja lause sobitamine kuulamisel/lugemisel. Kuulamise järgi piltide järjestamine. Jah/ei kaartide kasutamine loetud/kuuldud väite kohta. Telefonimäng tegevuste kirjeldamise harjutamiseks. Igapäevaste situatsioonide ettemängimine ühistööna. Viisakusväljendite kogumine tahvlile, viisakusrepliikide sobitamisharjutus. Rollimängud grupis (nt lühivestlused, pere tutvustus). Lühinäidendid klassi ees. Viisakusväljendeid sisaldava laulu õppimine. Ristsõna lahendamine pere igapäevategevuste kohta. Sobiva sisu ja keeleraskusega filmi/multifilmi vaatamine ja selle põhjal nt rollimäng, piltide/lausete seostamine.

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

Kunstiõpetus: perepildi joonistamine, kollaaži valmistamine. Muusikaõpetus: viisakusväljendeid sisaldava laulu õppimine.

Õppesisu

{{{oppesisu}}}