Erinevus lehekülje "Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
12. rida: 12. rida:
 
oskab nimetada Eesti üld- ja noorte tantsupidude tähtsamaid sündmusi, tunneb Eesti üld- ja noorte tantsupidude traditsiooni;
 
oskab nimetada Eesti üld- ja noorte tantsupidude tähtsamaid sündmusi, tunneb Eesti üld- ja noorte tantsupidude traditsiooni;
 
|seotudOpivaljund=1) tantsib õpitud paaris- ja rühmatantse ning kombinatsioone autoritantsudest; 2) arutleb eri tantsustiilide üle; 3) teab Eesti tantsupidude ja tantsukultuuri traditsioone.
 
|seotudOpivaljund=1) tantsib õpitud paaris- ja rühmatantse ning kombinatsioone autoritantsudest; 2) arutleb eri tantsustiilide üle; 3) teab Eesti tantsupidude ja tantsukultuuri traditsioone.
|pohimoiste=standardtants, ladinatants, džaiv, aeglane valss, samba, labajalavalss, seltskonnatants, loovtants
+
|pohimoiste=paaristants, rühmatants, autoritants, tantsustiil, aeglane valss, samba, džaiv, labajalavalss, seltskonnatants, loovtants, tantsupidu
 
|oppesisu=Tantsud õpetaja valikul vastavalt neidude ja noormeeste arvule klassis. Mõisted, oskussõnad, põhisammud ja kombinatsioonid. Soorollid tantsus Erinevate liikumiste ja stiilide loov kasutamine Traditsioonilisus ja nüüdisaegsus. Tants kui sport. Tants kui kunst ja kultuur. Tants kui meelelahutus
 
|oppesisu=Tantsud õpetaja valikul vastavalt neidude ja noormeeste arvule klassis. Mõisted, oskussõnad, põhisammud ja kombinatsioonid. Soorollid tantsus Erinevate liikumiste ja stiilide loov kasutamine Traditsioonilisus ja nüüdisaegsus. Tants kui sport. Tants kui kunst ja kultuur. Tants kui meelelahutus
 
}}
 
}}

Redaktsioon: 28. veebruar 2021, kell 10:59


Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine
Nimetus Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine
Maht
Ainevaldkond Kehaline kasvatus
Õppeaine
Haridusaste Keskharidus
Kooliaste III kooliaste
Klass 7.8.9 klass
Seotud teemad Tantsuline liikumine (EstCORE:30260)

Õppeprotsess Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine

Eesmärgid

kirjeldab kehalise aktiivsuse mõju tervisele ja töövõimele ning selgitab regulaarse liikumisharrastuse vajalikkust, analüüsib enda igapäevast kehalist aktiivsust, sh liikumisharrastust ning annab sellele hinnangu; omandab põhikooli ainekavva kuuluvate spordialade/liikumisviiside tehnika (vt alade õpitulemusi õppesisu alt), suudab õpitud spordialasid/liikumisviise iseseisvalt sooritada; järgib ohutus- ja hügieeninõudeid kehalise kasvatuse tundides, tunnivälistel spordiüritustel ning iseseisvalt liikudes, sportides ja liigeldes, oskab vältida ohuolukordi ning teab, mida teha liikudes/sportides juhtuda võivate õnnetuste korral; kirjeldab oskussõnu kasutades erinevate spordialade võistlusi ja/või tantsuüritusi ning muljeid nendest, kirjeldab lemmikspordiala (või tantsustiili), loetleb sel alal toimuvaid võistlusi/üritusi ning ala tuntumaid esindajaid Eestis ja maailmas; oskab nimetada Eesti üld- ja noorte tantsupidude tähtsamaid sündmusi, tunneb Eesti üld- ja noorte tantsupidude traditsiooni;

Põhimõisted

  1. paaristants
  2. rühmatants
  3. autoritants
  4. tantsustiil
  5. aeglane valss
  6. samba
  7. džaiv
  8. labajalavalss
  9. seltskonnatants
  10. loovtants
  11. tantsupidu

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Tantsuline liikumine (EstCORE:30260)

Õpiväljundid

  1. 1) tantsib õpitud paaris- ja rühmatantse ning kombinatsioone autoritantsudest
  2. 2) arutleb eri tantsustiilide üle
  3. 3) teab Eesti tantsupidude ja tantsukultuuri traditsioone.

Õppematerjal

Selle teemaga (Tantsuline liikumine (EstCORE:30260)) on seotud järgnev õppematerjal:

 AinevaldkondÕppeaineKooliaste
Digipädevuse näited kehalises kasvatuses I kooliastmes (E-koolikott:materjal:7253)Kehaline kasvatusKehaline kasvatusAlusharidus
I kooliaste
Digipädevuse näited kehalises kasvatuses II kooliastmes (E-koolikott:materjal:7252)Kehaline kasvatusKehaline kasvatusI kooliaste
II kooliaste
Tantsuline liikumine põhikooli kehalise kasvatuse tunnis, e-raamat (E-koolikott:materjal:3983)Kehaline kasvatusKehaline kasvatusAlusharidus
I kooliaste
II kooliaste
III kooliaste

Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

Tantsud õpetaja valikul vastavalt neidude ja noormeeste arvule klassis. Mõisted, oskussõnad, põhisammud ja kombinatsioonid. Soorollid tantsus Erinevate liikumiste ja stiilide loov kasutamine Traditsioonilisus ja nüüdisaegsus. Tants kui sport. Tants kui kunst ja kultuur. Tants kui meelelahutus

[[Category:{{{seotudOppeaine}}}]]