Sotsiaalvaldkond

Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 6. oktoober 2025, kell 12:26 kasutajalt Margus.Puua (arutelu | kaastöö)
Pealkiri Sotsiaalvaldkond

Valdkonnakompetentsi kirjeldus

Sotsiaalvaldkonna tulevikuklient on eneseteadlik, nõudlik tähelepanu ja teenuse kvaliteedi suhtes, aktiivse (digi)suhtevõrgustikuga, käinud ja näinud ning kogenud elu ja saanud teha valikuid. Seega oskus kujundada ja pakkuda asjakohaseid isikukesksed teenuseid, mis võimaldavad elada tavapärast elu vaatamata haavatavusele, on võtmesõnad. See eeldab oskust mõista klienti ja tunda tööriistu, millega teda toetada ning osata neist koos kliendiga panna kokku asjakohane pakett. Olgu selleks kas mingi hüvitise taotlemine või ööpäevaringse hooldusega teenus. Nende tööriistade hulgas peaks olema kindlasti valik vahendeid inimese enda lähivõrgustikust või elukeskkonnast.

Sotsiaaltöö valdkonna uuring



Valdkonna kompetentsiprofiili kuuluvad kompetentsid