Loomade tundmaõppimine ScratchJR rakenduse abil (E-koolikott:materjal:11137)
Allikas: oppekava.edu.ee
| Loomade tundmaõppimine ScratchJR rakenduse abil (E-koolikott:materjal:11137) | |
|---|---|
| Ulatus | |
| Raskus | |
| Klass | 6-7 |
| Kooliaste | Alusharidus |
| Haridusaste | Alusharidus |
| Ainevaldkond | Mina ja keskkond |
| Oppeaine | |
| Nimetus | Loomade tundmaõppimine ScratchJR rakenduse abil |
| Kokkuvõte | |
| Metainfo | https://e-koolikott.ee/oppematerjal/11137 |
| Asukoht | |
| Keel | et |
| Õppematerjali liik | |
| Sihtrühm | Lasteaialapsed |
| Õppekava | Riiklik õppekava |
| Asutus | |
| Seotud teema | Looduskeskkond (EstCORE:10000) |
| Seotud õpiväljund | |
| Võtmesõnad | koduloomad, rakenduse juhend, ScratchJR, programmeerimise eelharjutused |
| Autorid | Taavi Duvin |
Sisukord
Õppematerjali kirjeldus
{{{kirjeldus}}}
Õppematerjali ülesanded
Õppematerjali failid
Õppematerjaliga on seotud järgnevad failid:
Muu õppematerjal samal teemal
Sama teemaga (Looduskeskkond) on seotud järgnev õppematerjal:
